My little world

Wednesday, November 08, 2006

Noe som er lett å glemme

Halo igjenn!!!

Hender det at du noen gang har det ekstremt kipt på skolen, jobb osv ???
Jeg har vært lærling i ca 4 måner, og har opplevd mange dager der du bare møter veggen!!! Det kan være ganske tungt til tider.
Men jeg har begynt å slappe mye mer av den siste tiden.
Som alle sikkert har fått med seg så sykler jeg til jobb!
De aller fleste sier at de ikke fårstår at jeg orker å sykle men det er faktisk den beste tiden i døgnet. Det er min beste anledning til å kunne bruke tid med Gud. Jeg har merket en stor forsjell på humøret osv til mine koleger viss jeg ber for dem før jeg jobber! Viss det er noen i klassen eller kolegaer som du ikke kan fordra så vill jeg anbefale deg å be for dei! Det å ha bedt for en kolega gjørr at jeg ikke trenger å stresse + dagen blir mye lettere!

Kom til meg, alle dere som strever og bærer tunge byrder, og jeg vil gi dere hvile. 29 Ta mitt åk på dere og lær av meg, for jeg er mild og ydmyk av hjertet, og dere skal finne hvile for sjelen. 30 For mitt åk er godt og min byrde lett (matt 11, 28)

1 Comments:

At 1:44 PM, Blogger Bjarte Buene said...

Takk! så kjekt å høre i fra deg!

 

Post a Comment

<< Home