My little world

Tuesday, March 13, 2007

Den navla tikken!

Regler:Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.Så her kommer mine ting:

1: Jeg digger TITANIC. den er bare så rå!

2: Hver gang når vi kjører forbi en lyktestolpe må jeg vrike på rompa.

3: Når jeg var mindre så jeg opp til min syster! Kosekvensen av det var at jeg fikk Buffalo sko, brudeponny og hull i øre! Det er det jeg husker om den saken.

4: Jeg kan fortelle meg selv en vits og le og etter det så ender det ofte med latterkrame av hvor frikete det er å le aleine av sin egen vits!

5:EKS: Jeg kan komme på å tenke på kos drid det må være å gå fra lofte til kjelleren så jeg går kansje opp og ned 5-6 gonge!

6: JEG er ekstrem på å sove!
Da jeg var 2,5 år såvna jeg på veien på trijulsykkel. En vanlig dag nå jeg gjekk på vidergående så sto jeg opp 15 før bussen gjekk, da sovna jeg ofte med frokostblanding i monnen, på bussen, når jeg venta på toge, på toge og vist det var onstag eller torstag så sovna jeg i sam.f timane. Jeg hadde nesten samme såverute på vei hjem. De dagene jeg ikke skulle noe etter skolen så sovna jeg ofte på spiseborde etter middag( det gjørr jeg enda). Da såver jeg ofte med hode i borde.
Utenom så har jeg sovna på kino, golve, ståanes. Jeg har vekt en god jeng på ca 30 stk da jeg snakka i søvne. Jeg ble fortalt at jeg snorka i et søndagsmøte!

Men nå er klokka 11 så jeg får ikke tikka noen så jeg tikker alle dere som leser dette innlegge